niedziela, 5 listopada 2017

Zmiany, zmiany, zmiany :)

Nie było mnie na bloggerze bardzo długo z kilku mega ważnych powodów. Nie będę się rozwodziła nad remontami, podróżami, a było ich wiele od stycznia - Barcelona, Kopenhaga, Berlin i nasze stare poczciwe Zakopane :) Rewolucja w moim życiu nabiera tempa - z pedagoga (dość poważanego ;) ), przekwalifikowałam się na ...FLORYSTĘ. A dlaczego??? Bo to kocham!!! Rośliny zawsze były moją pasją - od dwudziestu lat pielęgnuję, dopieszczam je w moim ogrodzie, biegam po lasach i łąkach :) Aby w pełni rozwijać swoją pasję cały czas się uczę - od marca do dziś przeszłam kilka intensywnych (i cóż) bardzo kosztownych szkoleń - do kwietnia przyszłego roku grafik szkoleniowy również mam zapełniony. Ale warto inwestować w siebie, w swoje pasje i możliwości - wierzcie mi!. Florystyka, decoupage, różne formy rękodzieła to jest to!!! W tym chcę się spełniać - nie dorywczo i "na dziko" (nie ma nic gorszego niż taka forma "spełniania się", okradanie innych z chleba). Założyłam własną firmę - jestem dumna i szczęśliwa, że mogę sprzedawać ludziom twory moich rąk na legalu a nie ryć pod kimś dołki i ich okradać. Trzeba szanować innych...
Już za tydzień ogłoszę naprawdę Mega Rozdawajkę adwentową dla osób, które są zainteresowane moim blogiem i tym co mam do pokazania. Rozdawajka florystyczna, decoupage i inne  - do około 150 zł;) Już dziś zachęcam Was do obserwowania mojego bloga!




Do rozdania będą akcesoria florystyczne, decoupage i dla osób kochających haft krzyżykowy :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję własnej firmy, trzymam kciuki i z serca życzę samych sukcesów i nieustającej weny twórczej . Piekne stroiki, skrzyneczka z winem- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do odważnych świat należy! Trzymam kciuki, aby biznes się dobrze kręcił!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! Gratulacje z okazji rozpoczęcia nowych zajęć, spełniania marzeń i inwestowania w siebie! Super, że to robisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie i życzę powodzenia w realizacji wszystkich planów. Bukiety cudne, ale skrzyneczka na wino bajeczna!!!

    OdpowiedzUsuń