wtorek, 14 lutego 2017

Od Serca dla Serca w serca - lniane jaśki

Witajcie wieczorkiem :). Dzisiaj szybko, zwięźle i na temat choć nietypowo :)

U mnie też w serduszka choć z innej bajki. Poszewek w ten deseń uszyłam już cztery komplety i obdarowałam nimi przyjaciół i znajomych. To zdjęcia z letniego dziergania :). Cieszę się, że nie musiałam robić nowych zdjęć (światło ostatnio traaaagiiiiczneee).

Oczywiście len, koronka bawełniana, a do tego wydziergane serducha , sznurek lniany i drewniane koraliki.



I to tyle na dzisiaj - znikam świętować Walentynki ;)

13 komentarzy:

  1. Przepiekne poduszeczki! Lubię taki klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z dziewczynami - poszewki cudowne. Ja również lubię ten styl:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam kochane dziękuję: ). Wiem już, że obdarowanej osobie bardzo przypadły do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaśki zyskały dużo lekkości w połączeniu z koronką!
    BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne poduchy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne mój styl:)
    natura przedewszystkim

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń