niedziela, 5 lutego 2017

Pisanki w zajączki (haft krzyżykowy)

Internet z jakieś 2 lata temu obiegł bardzo sympatyczny, prosty wzorek wielkanocnych zajączków. Ja też się skusiłam i wydziergałam takie pisaneczki:


I ponownie wykorzystałam sznurek, rafię, tasiemki i koraliki :)     

                                                                                  

A teraz przygotowuję bardzo podobny motyw :


I jeszcze coś takiego, również na pisanki, chociaż to wzorki karteczkowe:



Sporo innych hafcików na pisanki jest w toku...
Serdecznie pozdrawiam, życzę miłej niedzieli :)

11 komentarzy:

  1. Świetne te pisanki! U mnie tylko dobre chęci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pisanki, piękny ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pisanki! Też chciałabym spróbować krzyżyków na styropianowych jajkach, ale jakoś nie mogę się przełamać... A czym przyklejasz sznurek, że tak ładnie przylega? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrulinko - używam kleju Magic, a jeśli nie mam to Wikol :)

      Usuń
  4. Ależ cudne! Jak ja lubię tak dopracowane tworki! Pięknie zaprojektowałaś i wykonałaś te jajka.

    OdpowiedzUsuń
  5. te pisanki są wspaniałe! mam może jakieś styropianowe jajo, chyba spróbuję zrobić podobne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jajka. Wzorek znam (chyba właśnie ten kiedyś tam wyszywałam) ale świetnie go połączyłaś z dodatkami i wyszło coś bardzo takiego "Twojego". Super!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze są te zajączki, to znakomity pomysł na oryginalne pisanki.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń