czwartek, 22 września 2016

Lniano - bawełniane poszewki na jaśki

Witam :). Dzisiaj piękny, piękny dzień - słoneczko świeci, cieplutko...aż nie chce się wierzyć, że to początek astronomicznej jesieni. Mam nadzieję, że w tym roku będzie piękna "złota, polska jesień".
 Zaraz ruszam do lasu w poszukiwaniu grzybów, a Wam pokazuję moje poszewki. Wykonałam je z płótna lnianego i ślicznej bawełny. To połączenie tak mi się spodobało, że naszyłam również kila serduszek, które zamierzam wykorzystać do wiklinowych wianków. Ale o tym innym razem :)
Poszeweczki wyglądają tak:


Ich wymiary to 50x50, a zapinane są na guziki:


Słonecznego pierwszego dnia jesieni Wam życzę :)

8 komentarzy:

  1. Przepiękne poszewki! Jestem zachwycona tym stylem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze! Kokardki niczym wisienka na torcie, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Dziękuję za odwiedziny na blogu. Będę do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poszeweczki i to zapięcie na guziki, takie w starym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne! Lubię taki styl.
    "Złota polska jesień"? - u mnie szaro, zimno i leje.
    Buziaczki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń