niedziela, 18 września 2016

Krzyżykowe drobiazgi do wykończenia.

Powyciągałam zrobione drobiazgi krzyżykami i zastanawiam się co z nimi począć....Nie wiem jak Wy ale ja mam tak często: wpadnie mi coś w oko, bo podoba mi się wzorek, a dopiero później zastanawiam się co ze skończonym fantem zrobić :D. Na pierwszego aniołka znalazła się ramka, więc sprawa jasna. Inne może przybiorą kształt serduszek - zawieszek?




A teraz urocze gąski, na które zupełnie nie mam pomysłu ale coś wymodzę :D :


i rozdzielony motyw:


A teraz maleństwa z motywem lawendy (pierwotnie są wzorkami na woreczki i pewnie tak zostanie):



Hafciki aniołków i gąsek powstały na kanwie 18ct, a lawenda na jak dla mnie ogromnej 14ct.

2 komentarze:

  1. też mam kilka takich hafcików bez przeznaczenia;) czekają, aż coś tam im wymyślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja tak mam :). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej do mnie ;)

      Usuń