piątek, 30 września 2016

Wygrane Wrzosowe candy u Marzycielki

Witam późnym wieczorem :). Wpadam się przywitać i pochwalić zgarniętymi słodyczami. Wczoraj listonosz przyniósł mi paczuszkę, z której się niezmiernie ucieszyłam - moje pierwsze wygrane candy :) :) :).  Jeszcze wczoraj, późnym popołudniem cyknęłam kilka zdjęć abyście mogli zobaczyć jakie śliczności "Realizacja marzeń" przygotowała dla szczęśliwca. 
Czego tu nie ma , same cudeńka!!! : 


Szafeczka na klucze - cud, miód, malina! - już ja się nią zaopiekuję :D :


Mulina, bobinki DMC oraz plastikowa kanwa (nigdy na niej nie pracowałam, więc czas to zmienić ;) ):


Coś dla podniebienia:


I typowo babskie sprawy czyli kosmetyki:


Ślicznie dziękuję za tak bogate słodycze: banan na buzi nie tylko mojej, również córek ;).

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę udanego weekendu !


17 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranego Candy. Faktycznie, same cudowności, a skrzyneczka po prostu boska:)
    Sama w tym tygodniu odebrałam moją wygraną w Candy i doskonale Cię rozumiem jaka to radość i podekscytowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej. Prezenty przepiękne dostałaś. :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiolu, gratuluję wygranej i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, jaka jest frajda z wygranego Candy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Skrzyneczka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Już wstępnie przygotowana do metamorfozy ;)

      Usuń
  6. Gratulacje :) Lubię peelingi Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - uważam, że to porządna firma :). Dziękuję )*

      Usuń
  7. Gratuluje , cudności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty super i gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń