poniedziałek, 19 września 2016

Aniołek - haft krzyżykowy

"Aniele, aniele niebieski posłańcu, przy mnie stój, przy mnie stój w tańcu i w różańcu. Aniele, aniele wysłanniku Boga, czuwaj bo, czuwaj bo niebezpieczna droga..."

Największy z drobiazgów oprawiony :). Ramkę kupiłam dość dawno w Jysk i tak sobie czekała (podobnie jak hafcik) aż się zbiorę ;). Takich i podobnych rameczek mam jeszcze kilka w zanadrzu podobnie jak i haftów do oprawienia, ale "co się odwlecze to nie uciecze". Dzisiaj robiłam mały przegląd po szufladach i kartonach (nie mam jednego miejsca na składowisko robótek) i doszłam do wniosku, że pracowity czas  przede mną ;) Jakby tego było mało listonosz przyniósł dzisiaj paczuszkę z kanwą i muliną.....oj cieszę się, jednak nie wiem kiedy wydziergam bo to w "drobiazgu". I zamówiłam dzisiaj odpowiednią ilość lnu do haftu - kanwa jednak to nie to samo.

A dzisiaj aniołek - drobny, uroczy w swej prostocie:





I jeszcze tak :)


A jutro reszta "janiołów". Życzę Wam udanego tygodnia i pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda ten aniołek w ramce !!! Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny i pięknie oprawiony :) i już obserwuję :) pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten aniołek, oprawa dodała mu "skrzydeł", pięknie się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft pasuje idealnie do ramki, a może odwrotnie. Najważniejsze, że efekt jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny :). Takie komentarze dodają skrzydeł i mobilizują )*

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda Anioł :) Śliczny haft, ramka idealnie do niego pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ostatnio często nucę pod nosem :) Dziękuję i pozdrawiam )*

      Usuń
  7. Super oprawiony aniołek. Oby większość Twoich "zaszufladowanych - zakartonowanych" prac, jak najszybciej zyskało odpowiednie oprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że w końcu się wezmę za nie :).

      Usuń
  8. uwielbiam ten wzorek, kilka razy go robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę o kontakt w sprawie Candy realizacjamarzen@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poszło na skrzynkę. Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  10. Piękny aniołek ! Uwielbiam taki styl rustykalny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały haft z idealnie dobraną ramką.
    Pozdrawiam serdecznie, Wiolu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Aniołek z tą ramką tworzą duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń